- trötta ögon och en bortfrusen näsa

det är inte skönt när det är för kallt, jag säger bara det. trots underställ och hela baletten trodde jag förut att jag skulle frysa låren av mig, var ute och gick en timme lite drygt. låren klarade sig, och näsan likaså - även fast den var bortdomnad ett tag.. men det var skönt att röra lite på sig, är ändå rätt bra träning att pulsa fram i snön...och så är det en väldigt bra ursäkt för att slippa trycka in sig i gymmet..perfekt! =)
torsdag imorrn och halva arbetsveckan har gått. vi har bytt kaj och börjar lastas imorrn bitti, här händer det grejer minsann! och idag har jag fått reda på att det bara tar 12 timmar till nästa hamn, det är ju precis lagom! till skillnad från 10 dagar som det nästan tar till hamnen efter det.

jag har inget speciellt att skriva om idag känner jag. dagarna ser ut lite vanligt nu, vi byter lite grejer här, vi fixar lite där... och så äter vi. fast idag har jag varit så mätt, så har inte vart speciellt gott med mat. vaknade inatt och var jättemätt också. man ska passa sig för musslor! =) imorrn blir det ärtsoppa och pannkakor, tur jag tycker om pannkakor! och så finns det glass till också, ajajajaj, lagom nyttigt!

nu ska jag nog se ett avsnitt av desperate innan jag somnar.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lena

Det verkar som om "Desparata hemmafruar" är en bra serie, eller..



Kram fr faster

2009-01-22 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0