- sassa brassa mandelmassa?

jag är såååå trött!! förlorade en timme igår, och samma sak idag.. dock märks det ju inte förrän dagen efter, vilket är imorrn. då vi kommer förlora ytterligare en timme! samma sak varje dag fram tills vi ligger på samma tid som er där hemma. vet inte riktigt hur jag ska orka om jag ska vara ärlig. dels för att jag redan är morgontrött, och dels för att jag blir extremt trött om dagarna! jag kommer vara helt slut när jag väl är hemma. men brassa klockan måste vi göra, annars kan det bli lite tokigt. jag kan ju inte komma hem och gå sex timmar efter alla andra..

har inte målat idag, det jag gjorde igår hade inte torkat riktigt, och eftersom vi vill ha en liten bit av durken att gå på, får jag snällt vänta tills imorrn. har inte heller tränat idag.. visserligen gjort det tre dagar i rad innan, men ändå. nu har jag brutit mitt löfte som jag gav här om att träna varje dag fram tills jag åker hem.. attsingen! men får väl försöka rulla ur kojen lite tidigare imorrn och gå en liten promenix innan frukost - om det inte rullar - och om jag inte är FÖR trött.

atlanten - där är vi nu. har medsjö, och det känns verkligen att vi är på väg hemåt. fått min flygbiljett idag dessutom, halleluja! hur bra jag än trivs ombord, trivs jag bättre där hemma tillsammans med dom jag tycker om!

nej, nu måste jag sova. eller.. kanske ett avsnitt av depserate.. måste ju se klart innan jag åker hem!!!

hörs. ha en fin dag!!

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

shit så fort tiden går. Tänk att du kommer tillbka om en vecka. Blir d Gbg då?? ;) Hoppas iaf att du haft det bra, men det låter det som! Kramar

2009-01-29 @ 09:42:30
URL: http://liina82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0