- så har dagen kommit..

och igen åker jag båt. det är ju för härligt! fast nu skakar det mest när vi tar oss igenom isen. ska bli lugnt väder har jag hört, och det skadar ju aldrig. jag är på väg hem, och jag kan inte riktigt förstå det. ska bli skönt, samtidigt som jag hellre stannar här när jag tänker på allt jag måste ta tag i när jag kommit iland - eller helst redan nu. det gör mig lite nedbruten.
har iaf kunnat jobba idag om man ser till mina knän, vilket är en sak som är positivt. det ena knät känns dock helt tjockt, och det kryper i det när jag sitter stilla. dock kunde jag inte låta bli att träna idag, dumma mig. eller dumma min kropp.
jag är ledsen över att inte ha något mer att berätta. dagarna ser tyvärr rätt lika ut. äter frukost, börjar jobba vid åtta, dricker kaffe vid tio, äter lunch vid tolv, börjar jobba ett, dricker kaffe vid tre, och äter middag vid fem. sen blir det oftast lite surfande efter middagen, och träning om så orkas med. sen film/desperate housewives/korsord/läsa bok/sticka, innan det är dags att sova. ja - ungefär så ser dagarna ut. kan skilja lite på kvällsaktiviteterna, annars är det sig likt.
jag vet att jag låter depp - och det är väl en sån kväll. men snart ska jag sova, och en ny dag gryr imorrn, med nytt humör.

hoppas alla har det bra där hemma, snart ses vi - jag är på väg hem.

over and out*


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej på dej...



Alltid lika trevligt att läsa om vad du pysslar med o inte pysslar med ler



Själv ska jag, om några timmar åka ner till Göteborg och jobba. Det börjar kännas som om jag bor där nere, är ju där nästan varje vecka!! fast efter den här resan, så blir det uppehåll i några veckor, vilket är jätteskönt.



Var precis ute och hämtade in tidningen och tilll min fasa, så har det snöat lite inatt igen. Inte spec mkt, men tillräckligt för att det ska bli blött&trist.



Vi är "hotell" förtillfället...Jesper, Davids seglarkompis bor här. Han har precis börjat på Universitetet och har ingen lägenhet ännu. Han har en vid Mariatorget på G....1:a handskontrakt!!!!

Somliga ska ha tur :-)



Nu så är det duschen som gäller....



Kram fr faster

2009-01-27 @ 06:19:26
Postat av: Leia

Önskar dig en fin tisdag! =)

2009-01-27 @ 13:55:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja tack, den har varit bra. =)

2009-01-27 @ 18:47:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0