- min hytt har blivit ett torkskåp

vi är på väg nu. något försenade dock. iofs inte överdrivet mycket, tanken var att vi skulle åka sex-sju nån gång, och nu är hon ju tjugo över åtta. förseningen beror nog delvis på att de var lite sena med lossningen, och delvis på att lotsen skulle fixas. men nu hörde jag att lotsen var på väg, så vi är nog ute på atlanten igen vid elva nån gång.

jag har varit ledig idag. lite segt kan tyckas, men eftersom jag trivs så bra ombor och känner mig hemma, så lunkar man omkring här och lyckas fördriva tiden rätt bra. sov till tio ungefär tror jag, sen har det mest vart datorn som gällt idag. pratat med massa folk på msn hela dagen, hur skoj som helst! =) sen har jag även pratat i telefon, en gång med mormor och en gång med farmor. så härligt att höra deras röster igen.
satt ute en sväng på lunchen, skönt i solen! däremot blev det inte så soligt som jag hade hoppats på idag, så jag har mest vart inne trots att det vart varmt ute.

har inte så mycket att skriva. precis tagit hand om tvätten vilket resulterar i att jag har tvätt överallt i hytten! har tvättat alla kläder förutom mina jeans, en skjorta och det jag har på mig.. och det är allt jag har med mig.. =) smidigt som tusan att inte behöva ha en massa tvätt. imorrn tänkte jag ge mig på att tvätta lite lakan och handdukar och sånt, hoppas det finns plats i torktumlaren då..

nu blir det film här hos en av grabbarna, så jag får väl passa på att önska alla där hemma en bra dag eftersom de flesta av er ligger och sover nu. mamma och pappa - jag ringer imorrn när jag har vaknat =)

over and out*


Kommentarer
Postat av: Lina

Så härligt med värme. Här har vi verkligen haft det skitkallt, nästan minus 20 hela helgen.. men nu har d blitt lite varmare iaf, minus 10 "bara". Vill ha värme!!! Och lite sol skulle inte heller vara fel :)

2009-01-07 @ 19:20:51
URL: http://liina82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0