- inte nu igen!!

har inte skrivit på några dagar, men har inte mått prima, varför vet jag inte. har inte haft någon ork i kroppen, och varit yr i huvudet, PLUS att jag har fått magkatarr-gånger-hundra-ont! så typiskt nu sista dagarna att man ska känna sig hängig. och bara för det så måste jag jobba hela helgen också, för att ta igen de timmar jag varit dålig och inte kunnat jobba...

har nog fortfarande inte riktigt fattat att jag snart är hemma igen.
och dessutom är jag lite lugnare på jobbfronten nu - har ju fått en intervju!! =) ska ringa någon kille när jag kommit hem, och så ska vi ha en liten telefonintervju då, och det känns ju så underbart, tänk om jag får ett jobb!!!

det gungar rätt rejält, och så ska det fortsätta vara imorrn, förutom att vi då får sjön in från sidan och det rullar mer än vad det gungar.. inte undra på att man känner sig sliten när man får ligga och spänna sig i kojen om nätterna för att inte halka runt alldeles för mycket.

hoppas allt är bra med er där hemma!
nu måste jag tillbaka till jobbet, trots att det är lördag och jag skulle ha slutat för tre timmar sen..

ha en fin helg.

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej! Har vart i Nynäs i helgen, firat lillasyster som fyllt år. Alltid lika skoj att komma hem, nästan så man längtar tillbaka till att bo i Nynäs... ibland iallafall, litegrann... Vart e d du ska på jobbintervju??Ha d toppen sista tiden nu! När e d du e hemma i Sverige igen?? Kram

2009-02-01 @ 18:42:18
URL: http://liina82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0