- gröna nagelband..?

kan ni förstå att det är en vecka kvar tills jag kommer hem? kan ni förstå att det är över en månad sen jag åkte hemifrån? jag kan knappt fatta det alls. men det stämmer ju tydligen.. =)
flygbiljetten är preliminärbokad, och det verkar som att vi flyger från bryssel runt 18 på onsdagen. snart får man ju börja packa och greja..undrar hur det kommer gå. visserligen har jag inte handlat fruktansvärt mycket saker, men lite mer ska ju med hem än vad jag drog hit..

jag har gröna nagelband. men det är inte för att jag på något sätt är sjuk, eller fanatiskt gör utlopp för min favoritfärg..utan det är för att jag idag, i sex timmar, har målat. fint blev det, och jag ska fortsätta imorrn!
tränat har jag gjort, och nu ligger jag i kojen och tänkte se på ett avsnitt av desperate, har ju några att gå igenom nu om jag ska hinna klart innan jag mönstrar av..

vi höres. ta hand om er!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0