- fredag igen

det är rätt läskigt vad veckorna går egentligen...när man minst anar det har det gått en vecka till. dock rätt så skönt iofs, om man tänker på vad som väntar där hemma..

idag har det varit lika kallt som igår, uppåt (nedåt?) -25 grader. lite för kallt. men jag ska sova snart, klockan är ju halv tre, och det är arbetsdag imorrn. har inte hänt så mkt idag, förutom ikväll, då vi vart på hockey och på en pub..

jag skriver mer imorrn. klockan är så himla mkt nu, och ögonen och orkar inte riktigt hålla sig öppna.


jag säger grattis till min favorit som har fyllt år, och jag säger till er andra - att jag saknar er.
vi ses om en månad!!

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du har sovit gott i "värmen"....vi har börjat fått det kallare här hemma igen. När jag kollade för en stund sen, så var den -12.....



Det låter riktigt trevligt, hockey o pubbesök....



Kram

2009-01-17 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0