- äntligen på väg!!

nu åker jag båt igen! tio dagar sen sist tror jag att det blir. herregud att vi låg där så länge.. skulle ju ha åkt imorse egentligen, men det blev problem med lastningen, så vi kom iväg först för två timmar sen ungefär.
har inte hänt mycket idag annars. jag har avslutat det arbetet jag började på igår, och jag måste säga att jag är riktigt nöjd! =) sen har jag lekt frisör och klippt den andra eleven, helt otroligt att han litade på mig! haha! men det blev också riktigt bra! jag är på topp just nu! om man bortser från mina härliga knän förstås.. gör fortfarande ont idag.. bättre imorrn hoppas jag!

har inte så mycket att skriva idag heller egentligen, men ville väl bara säga att jag lever och mår relativt bra.

hoppas alla får en trevlig helg! jag återkommer med skrivandet när jag har något att berätta.

over and out*


Kommentarer
Postat av: Lena

titta, ytterligae en talang.....så nu har farmor/mormor fått konkurrens på "saxjobbet"....



Kram fr din gamla faster

2009-01-24 @ 06:33:51
Postat av: emma

Jag saknar dig min vän! Blås inte bort där ute på det stora blå! puss

2009-01-25 @ 13:44:03
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hej igen!:) Ja vi hade sjukt kul igår faktiskt! Du får vara med en massa när du kommer tillbaks till Kalmar tycker jag;) Vart är ni nu på väg nånstans? Ta hand om dig med....Kram kram

2009-01-25 @ 20:56:37
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0