- ungefär halvvägs

släkt med bonde-Peter, haha, det måste vara dagens överraskning! tur att han var min favoritbonde då, man måste ju heja på de sina =)

ytterligare en dag har gått, och fort också! man skulle kunna säga att jag har blivit en liten allt-i-allo här ombord. idag har jag lekt rörmokare och rensat ur avloppet från duscharna. var väl lite äckligt i början, men man vänjer sig rätt fort. ska fortsätta med det imorrn eftersom det inte blev klart idag. jämfört med rengöring av fettavskiljaren från köket, så var avloppet en dans på rosor! det andra kunde jag inte titta på.. det såg bokstavligt talat ut som att någon hade varit i den där behållaren och gjort sig av med den redan svalda maten.. inte alls så trevligt! tur då man har en tapper filippinare som ställer upp och tar hand om det.. jag hade ju på riktigt spytt ifall jag skulle ha rengjort den.

känns att vi börjar komma mot varmare breddgrader, hade 9 grader i luften idag, väldigt skönt! dock har vi fått reda på att vi kommer få en STORM (lägg märke till hur stora bokstäverna är och hur stor stormen då kommer vara), på nyårsdagen! wihoo. det kan ju bli spännande.. tur jag har sjösjukeplåstren! har ju märkt att de hjälper nu, så det blir ju min räddare.

nu ska jag ringa ett samtal, bra det där med satellit!

over and out*




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Måste du skriva att det ska bli STORM med stora bokstäver? I och för sig är du ju en tuffing så du klarar ju av det.Tänk att du fick prova på lite rörmokeri också,det kanske är efter morbror. Ha nu en bra dag så hörs vi kanske på telefonen senare idag. Puss och kram mamma

2008-12-30 @ 08:30:49
Postat av: Kurt och Ingalill Andersson

Hej Linda.vi har läst din blogg någon vecka nu.

Storfrämmande,Ammors och farfar är här på kaffe.

Kul att läsa .Blev tårtan bra? Titta va jag har skrivit.Känn på ditt klöver. Kram Ammors.

Vi Ingalill och Kurt får önska dig en trevlig

fortsättning på det nya året och en fortsatt bra

resa hem.Hälsningar från fyra Pensionärer.

2009-01-18 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0