- jag är ombord mina vänner!

nu kan jag officiellt inviga den här bloggen - jag har internet i min hytt! lyckan är total! =)

har packat upp mina saker och det kommer nog bli så att jag kryper till kojs rätt så snart. man blir lite trött av att resa - även fast restiden inte har varit den längsta. flyget tog lite drygt 30 minuter, och jag hann lagom läsa klart expressen innan vi landade.

vi lastar nu, vilket känns litegrann, båten skakar lite behagligt. ska bli spännande att se hur hon rör sig i sjön den här donnan. sjösjukan kanske blir enorm, eller minimal..

aja, ni kommer väl få lite bildupdate nån dag också. men just nu ska jag se ifall jag vågar mig utanför hytten för att gå lite husesyn. =)

hörs imorrn!

over and out*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snullan!!! hur känns det att vara på plats nu? Några tjejer på båten? vart är ni? Jag saknar dig redan!! Ta hand om dig! Puss kram

2008-12-22 @ 08:21:02
URL: http://jennysvensson.blogspot.com
Postat av: Lina

Så underbart med internet i hytten, då vet du vad du kan hitta på när du e ledig! Ska bli skoj att följa dig här och se hur det går för dig! Ta hand om dig! kramar

2008-12-22 @ 14:32:55
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej på dej

Måste kännas jättebra med Internet i hytten. Då kan du ju vara som "hemma"ler.

Ska bli så roligt och trevligt att få läsa om vad du har för dej. Tänkte på en sak....du sparar väl allt detta till dina kommande små??? Måste ju vara jätteroligt att om "hundraår" få läsa vad mormor/farmor gjorde....hon som var så modig och "gick på sjön"...Kram

2008-12-22 @ 16:17:58
Postat av: Emma

Vad spännande! Väntar på uppdatering snart! :) Kram

2008-12-22 @ 17:06:02
URL: http://emmasmyshorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0