- gungeligung

igår var det jul ja. det firades även här på båten, och inte dåligt heller! åt himla god mat och fick till och med julklappar! =)
sjöng karaoke alldeles för många gånger..men hade himla roligt! idag är jag ledig, och har inte gjort nåt speciellt. ätit lunch och middag, kollat på "tell me you love me", varit uppe på bryggan en sväng, sett mamma mia, och bara tagit det lugnt. är rätt skönt.

har inte så mycket att skriva om, har ju inte hänt så mycket. är mest trött. vi är på väg ut mot atlanten, strax innan fyra idag gick vi in i pentland sund, ovanför skottland. och så vackert det var! runt den 5.e beräknas vi ha kommit till florida, och gud vad jag längtar! ska bli skönt att få lite land under fötterna, även fast jag bara varit ute några dagar. det är tröttsamt med gungeligung.

här kommer lite bilder från igår, samt från pentland.

ha en bra kväll.

over and out*


           

Kommentarer
Postat av: Lena

Här är det "godmorgon" nu ler. Bra med bilder, så att vi ser att du får mat ordentligt, ser riktigt smarrigt ut!.

Igår var vi nere i nypan och träffade alla. Vi, min fam (-Andreas jobbade)och din farmor & farfar var hos Inger och Bengan och åt kalkon, mums....Innan dess var vi uppe hos mormor Eva och hälsade på, hon var piggelin, vilket var spec kul, eftersom David &Hasse var med. (de händer inte spec ofta).

På fm hade Mia och ungarna varit där uppe och Ebba hade spelat piano ute i matrummet och då hade mormor Eva sjungit, dä du...

På kvällen var vi nere hos er och pratade lite. Lämnade lite grejer till Linus´ bil.....

Jag och Evve var uppe på hennes rum och sjöng "ABBA" och på vissa av låtarna, när vi klarade av att "pipa" ordentligt, så blev vi "singstar"....så akta dej så vi inte kommer och upppträder hos er ;-)



Stillasittande hälsningar fr ett kallt (-5) Sverige

2008-12-26 @ 07:46:38
Postat av: Lina

Nyvaken och måste bara berätta för dig om min dröm. Du va med. Jag och Martin va i London och helt plötsligt va du där, på Trafalgar square. Du hade fått gå i land från båten. och du hade världens nyhet att berätta.. du skulle gifta dig! :) Det ja undrar nu, är detta en sanndröm?? ;)



Nu ska jag äta lite "tomtegröt" och sen ska ja ner med förmodligen resten av nynäs på stan och kolla in rean...

hoppas du har det bra ute på stora havet!



Kramar

2008-12-26 @ 09:20:24
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: vicky diamond

hej min lilla pärla! nu har jag också lyckats hitta dig här! ska bli kul att följa resan, florida låter inte tråkigt:) stor kram!

2008-12-26 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0