- god jul önskas från skagerrak

vad mycket det gör att bara få prata i telefon med de man tycker om. då blir det helt plötsligt inte så jobbigt att vara iväg en högtid som denna. vi har jobbat halvdag idag och väntar på julmiddagen som serveras vid fem. vi har haft en lugn morgon, när jag vaknade hade vi redan kommit till bunkringsplatsen utanför göteborg, och vid lunch var vi klara för avfärd igen. nu är vi ute i skagerrak och på väg mot nordsjön och dess härliga stormar. hoppas dock vi slipper det värsta gunget när det är dags att äta. sen är jag ju ledig imorrn också, så då kan det gunga, för då får jag sova hela dagen om jag vill. =)

nu är det dags att byta om här, ska ner och trängas med karlarna i bubbelpoolen och bastun..
återkommer med en liten rapport senare ikväll för att berätta för er hur man firar jul på sjön. =)

hoppas alla får en underbar dag! jag ska tänka på er! =)

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lena

2008-12-24 @ 16:11:48
Postat av: Lena

kanske bra att man skriver nåt innan man skickar:-)



Vi har precis sett färdigt Kalle och väntar nu på att Christer m fam ska komma hit. Här ska ätas om en stund.....I morgon ska vi ner till nypan och hälsa på. Äter kalkon hos Hasses mammas, som vanligt, sen blir det en tur till mormor/farmor och sen hem till er....

Hoppas bastubadet var mysigt o skönt...jag har oxå badat julbad idag, fast i karet...ler



Ha nu en fortsatt trevlig kväll



Kram fr faster

2008-12-24 @ 16:15:30
Postat av: Mamma

Har nu sagt hejdå till farmor,farfar,Mia,Patrik,Ebba och Gabriel.Vi är alla mätta och belåtna.Syskonen sjunger nu för fullt med ABBA sing star,låter förskräckligt bra.Hoppas att julen har varit bra för dig.



Puss och kram från oss hemma.

2008-12-24 @ 22:41:46
Postat av: evelina

Du måste berätta hur det var att fira jul där ute på stora havet hoppas du har det bra och att alla är snälla mot dej vi får prata imorrn på skype så kan ja berätta lite va ja har fått i julklapp , fast kan lite snabbt berätta att ja fick singstar ABBA ifk overall kalender och lite till sen får ja ju mera julklappar på fredag hos mormor hörs pussar och kramar från din pevvenprinsessa:D<33

2008-12-24 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0